• Mirjam Home

Burn-out & stress

PTSS, rouwverwerking & zingeving

Eetstoornissen, mindful afvallen & levensstijl

Bij Praktijk Beeldrijk blijft het niet bij praten, je wordt uitgenodigd om zelf in beweging te komen en actief te oefenen met je hulpvraag. Dat gebeurt door middel van mindfulness en beeldende oefeningen. Door de oefeningen leer je om stil te staan bij wat je voelt.

Voor wie is deze therapie geschikt?

  • wanneer je veel piekert, nadenkt of de neiging hebt alles te willen controleren

  • het contact met je gevoel wilt versterken

  •  je passief bent en in beweging wilt komen

  • je moeilijk verbaal kunt uiten, of juist te makkelijk

  • lichamelijke veel spanning ervaart

  • al veel cognitieve therapie gehad hebt
    Lees verder

‘’Ik was in behandeling voor mijn eetstoornis. Stap voor stap ging het beter met mij. Ik maakte een beeld waarin ik me verbind met mijn hart. De liefde die ik voel voor mijzelf.’ lees verder

Mindfulness

Verlang je naar:
Meer innerlijke rust
Minder piekeren en twijfelen
Dichter bij je gevoel komen
Contact met je lichaam

In de mindfulness training van 8 weken train je je aandacht. Aandacht voor je adem en aandacht voor wat er zich voordoet in jezelf, zonder daar een oordeel over te hebben. Aandacht voor wat er is, op dit moment, zonder je daar tegen te verzetten, direct te reageren of iets aan te doen.
Lees meer